Friday, July 6, 2012

နဂါးေမာက္သီးႏွင့္က်မ

နဂါးေမာက္သီးႏွင့္က်မ

က်မျပင္ဦးလြင္ေရာက္ခါစ အိမ္မွာအခ်ိဳပဲြကိုဒီလိုလုပ္စားၾကတယ္..က်မအတြက္ေတာ့ ထူးဆန္းေနခဲ့ပါတယ္။ ဒီနဂါးေမာက္သီးကို ရိုးရိုးခဲြစားတတ္တာကလဲြလို ့မသိခဲ့ပါဘူး. နဂါးေမာက္သီးမွာ အျဖဴသီးနဲ ့အနီသီးႏွစ္ မ်ဳိးရွိပါတယ္။ နဂါးေမာက္သီးဟာ က်န္းမာေရး အတြက္ေကာင္းတယ္လို ့ က်မဖတ္ဖူးတယ္...တရုတ္ လူမ်ဳိး ေတြေတာ္ေတာ္မ်ား မ်ားေတာ့ ၾကိဳက္ၾကတယ္..က်မတို ့အိမ္မွာေတာ့ ႏြားႏို ့ကို သၾကားေလးနဲနဲနဲ ့ေဖ်ာ္ပါတယ္။ ျပီးမွအသီးေတြကိုထည့္ျပီး ေရခဲခန္းမွာ ခဏထားလိုက္တယ္.....အဲဒါဆိုရင္ အရသာရွိတဲ့ နဂါးေမာက္သီးႏြားႏို ့အခ်ိဳပဲြေလးသံုးေဆာင္လို ့ရပါျပီ။ နဂါးေမာက္သီးကိုၾကိဳက္ရင္ လုပ္စားၾကည့္ၾကပါေနာ္..


နဂါးေမာက္သီး


နဂါးေမာက္သီး(အနီ)


အစိပ္ေလးေတြစိပ္လိုက္ပါတယ္


ႏြားႏို ့တခြက္နဲ ့


အသီးနဲ ့ႏြားႏို ့ေရာျပီးစားရင္ အရသာရွိတဲ့အခ်ိဳပဲြေလးေပါ့။                                                                                   အခ်ိဳပိုၾကိဳက္ရင္ သၾကား တဇြန္းေလာက္ထည့္စားေပါ့ေနာ္..


2 comments:

  1. အဆန္းေလးပဲခမ္း လုပ္စားၾကည္႔ဦးမယ္

    ReplyDelete
  2. Thank you,Evy.Pls try naw :)

    ReplyDelete